hej jag heter Anna och jag jobbar i en knappfabrik

Hej, jag heter Bengt och jag jobbar i en knappfabrik
Jag har en fru, men inga barn och en dag sa min chef till mig
Hörru Bengt, e du ledig, så tryck på knappen med din vänstra hand
osv osv osv
höhö

Just nuu är Christoffer hos mig och tiggde så fint om att jag skulle dela med mig av mina funderingar här i Hans blogg. HEHEHE, Hans.. hahahah

Jamen, iallafall.
Christoffer är ju en fin liten pöjk som bor nere i Åminne, och han har lovat att när jag flyttar (om 2 veckor) ska han hälsa på mig varje dag, eftersom mina närmsta grannar är långt borta.

Det här är en bild av jag och Christoffer just nu.
Jag ser så jävla slut ut eftersom jag har bott hos fröken Bagge hela helgen, och har inte sovit många timmar. Christoffer är så jävla hög


hejdå
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0