crying for everything

nu kom jag just till emma, och har varit på skriba, steg upp klockan halv 10 och åkte kvart före 10 efter emma.. och fan vad jag är trött, kom hem sent igår!
roligt hade vi iallafall! hahah! vi hade med oss jennifers hund i bilen! men hon trivdes riktigt bra där bak då hon fick sitta och kolla ut! ;)
så vi var till korsnäs och molpe, och sånadär random grejjer, när man har lite att göra på en lördagkväll! HAHA! vi skulle och äta till jennifer senare på kvällen då vi blev hungriga, men det slutade inte så bra, för när vi kom till jennifer var det full fest där! :D hahaha!
så vi åt bara ett äpple och så åkte vi!
så åkte vi till handlin och satt och talade med jussi&wille, senare kom koffe, och han kom ner med mig till åminne! vi talade en stund, och efter det åkte jag hem! var så jävla trött!
och idag skall jag och emma vara med matilda, vi skall åka ut och köra, matilda sitter på med mig, och emma brummar bakom oss med vespan!
vi kommer säkert att ha det riktigt bra! men nu skall vi åka! SEYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0