at jen's place

sitter vid jens nu med emma&matilda och vi funderar på vad vi skall göra ikvell!
antagligen blir det bara att åka ut och köra. sitter här med frödinge kladdkaka nu och chipo och limsa, FESTIN HA BÖRJAT! åååår nooooot

efter att jag och lillebror hade varit och ätit med mamma&pappa till charleys så skjuttsade jag hem lillen och åkte själv till mone och satt där med henne, och efter det så gick vi ut och började fixa hennes bil, hon fyller ju trots allt 18 i juni ;)
kommer bli dunderfest! lovar er.
och efter att vi hade hållit på med det en stund så gick jag ner till lindas sallong och klippte mig, blev som vanligt, som jag alltid har haft!
men jag kommer inte att blogga mera ikvell nu, om jag inte kommer på att jag skall blogga när jag kommer hem, men det kan bli ganska så sent innan jag kommer hem så. men vi får se vi får se, annars så bloggar jag imrn när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0